blog blog .

blog

عجيب ترين خوراكي ها در سفر را بشناسيد

ميوه ها و خوراكي هاي متفاوتي وجود دارند. برخي از انها طعم خاصي دارند كه بسياري از ما نمي پسنديم. و برخي انقدر لذيذ اند كه همه مايلند از انها مصرف كنند. عجيب ترين خوراكي ها را در پرشين وي بخوانيد

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۳۰:۳۵ توسط:blog موضوع: نظرات (0)

چرم فابريك پورشه

چرم مخصوص فرمان اتومبيل
فرمان خودرو قسمتي است كه دستان راننده در طول رانندگي با آن در تماس است. به همين علت در معرض فرسايش و پوسته پوسته شدن قرار دارد. خودروسازان معتبر دنيا در توليد محصولات خود از مواد اوليه با كيفيت استفاده مي كنند. معمولا جنس فرمان و داشبورد محصولات اين شركت ها از يك نوع پلاستيك فوم فشرده مي باشد. اما در مورد خودروهاي توليد داخل، چنين اتفاقي نمي افتد. فرمان اتومبيل هايي كه در كشور توليد مي شوند، از يك نوع پلاستيك سفت و خشك مي باشد. اين امر باعث شده تا بسياري از رانندگان براي مراقبت از فرمان و دست هاي خود، از روكش فرمان استفاده كنند. با كمك اين روكش ها، دست رانندگان بر روي فرمان ليز نمي خورند. نقش اين روكش ها زماني پر رنگ تر مي شود كه افراد در مناطق گرم و مرطوب رانندگي مي كنند. روكش فرمان در زيبايي و نظافت آن تاثير زيادي دارد. انواع مختلفي از روكش ها وجود دارند كه در بين آنها، روكش هاي چرمي طرفداران زيادي دارند. مدل هاي مختلف چرم فرمان اتومبيل شامل روكش فرمان چرم سوزني، ورني، چرم ويكتور، روكش فرمان چرم طبيعي يا گاوي، پوست ماري و … مي شوند. استفاده از چرم براي روكش فرمان اتومبيل باعث افزايش طول عمر فرمان مي شود. تنوع مدل هاي آن موجب شده تا با هر نوع سليقه اي سازگار باشد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۲۹:۲۱ توسط:blog موضوع: نظرات (0)

دانستنيهاي لازم براي سفر طولاني با قطار

اگر نوروز امسال قصد سفر داريد بهتر است در انتخاب وسيله مسافرتي خود دقت داشته باشيد. هواپيما ماشين شخصي و قطار از بيشترين امار حمل و نقل محسوب مي شوند. اينجا دانستنيهايي درباره سفر با قطار را با هم بررسي مي كنيم.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۲۸:۳۶ توسط:blog موضوع: نظرات (0)